091026

Har grymt tråkigt just nu... Sitter vid datorn och gör typ ingenting, någon som har något förslag på vad man ska göra när man har tråkigt? Har hoppat runt lite i huset appropå ingenting, det är precis så tråkigt jag har..

Har dock hittat den här bilden på nätet så om du har lika tråkigt som jag just nu så kan du ju roa dig med att titta på den. Jag tycker att den var super gullig! :D

Neej! Bilden funkar inte, vad depprimerad jag blir. Det var i alla fall världens sötaste panda.. Super gullig, synd att ni andra inte fick se den. Får hitta nån annan gullig bild att lägga ut :)

Fick just ett SMS från en gammal läger kompis jag inte har sett på jätte länge, roligt när folk håkker kontakten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0