Kladdkaka!

Har ätit kladdkaka, det som är så gott! Min mamma gör den godaste kladdkakan som man gör i en form och skär till små rutor. SUPER GOTT!
Tänkte lägga upp receptet på bloggen men måste fråga mamma vart det är.. :S Det kommer väl så småning om antar jag, lägger upp en mysig bild då också när jag för över bilderna från kameran till datorn.

Just nuu tittar jag på Sex in the City med mamma, eller rättare sagt, jag gjorde det ända tills hom fick ett tele samtal oc började prata i telefonen.. Då började jag blogga! Har inte sett filmen förän nu btw, vet inte varför.. Är nog ingen riktig Sex in teh City tjej. Tittar just nu bara för att mamma ville se den.

Får väl gå tillbaka till filmen nu och ska fråga mamma om kladdkaks receptet så att alla kan ta del av den underbara kakan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0