Mörkret faller...

Så nu är chatten med Nicklas Hocker från IDOL avslutad, jag skrev inte inmågot, tycker bara att det är roligt att läsa vad de andra skriver och svaren de får. Kanske så skriver jag ihop en liten sammanfattning senare och lägger ut på bloggen för er som missade den.

Nu börjar det lukta mat i huset. Undrar vad det blir för något.. Senare så blir det tv kväll här hemma, Gossip Girl och Top Model idag. Synd att de går samtidigt, måste spela in det ena.. :S

Roligt att jag börjar få fler läsare också, tipsa gärna era kompisar. Skulle göra mig väldigt glad :) Känner att jag börjar komma in i det här bloggandet nu. Hoppas ni gillar bloggen, självklart så finns det rum för förbättringar så om ni har nått att tycka till om eller tipsa är det bara att kommentera :)


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Oj... jag handlar aldrig på dyra ställen. Ställen som Gina, H&M, weekday, monki, topshop o liknande åller jag mig til :)

2009-10-25 @ 17:45:10
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0