Tåååkigt..

Jag har tråkigt. Mamma pratar fortfarande i telefonen. Jag kommer nog aldrig att få se klart den där filmen.. :S
Under tiden så har jag varit och kollat runt på Fokis underbara blogg. Tycker att hon verkar va en helt fantastisk tjej och hon måste nog ha världens coolaste naglar (i alla fall av de naglar som jag har sett i världen..). Önskar att jag också kinde göra sånna naglar. Jag får väl prova nån gång antar jag..

Här är en bild bara så att ni ska få se hur underbara de är om ni inte redan gjort det. All foto credit till Foki.

Om ni inte redan har varit ute på hennes blogg så tycker jag att ni ska titta in där, www.fokis.se

Nu kanske jag äntligen kan gå och titta färdigt på filmen, låter som mamma är på väg att lägga på..

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Jo det är fint här med =) Vad hittar du på idag?

2009-10-24 @ 16:03:20
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Ligger också bara hemma och chillar. Nä tyvärr inte, men kommer du på något så säg till!

2009-10-24 @ 16:50:32
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0